Tuesday, February 05, 2008

Challenge

You might have seen the pictures of my future apartment if everything goes as planned. If you havent seen them you can find them here: http://picasaweb.google.com/benk1976/FioniaApts?authkey=A0U3Q2-uc_Y

It is a small cozy little abode on 590 sqft. So the challenge for the day is that the apartment should be fully furnished for $150 or less [that is including that it should be nice furniture and not look like crap]. Anyone want to place bets ?

--------------------------------------------------------

Ni har kanske sett bilder pa min nya lagenhet ifall allt gar som planerat. Om du inte har sett bilderna sa kan du se dom har: http://picasaweb.google.com/benk1976/FioniaApts?authkey=A0U3Q2-uc_Y

Det ar en liten och mysig lya pa 54 kvm. Sa utmaningen ar att jag ska skaffa mobler for totalt $150 (ungefar 1500skr) eller mindre [ includerat att lagenheten inte ska se ut som skit efterat utan jag vill ha det stilfullt]. Sa har jag nagon som vill sla vad ??

-al

2 comments:

mamma said...

Hejsan Lillnuss

mamma said...

Hejsan svejsan Gumman
Ja, det blir väl en säng för Dej att sova i, hihih...Fast Du brukar ju göra det Du bestämmer Dej för, så Du har nog rätt. Jag hoppas, att det skall bli en intressant resa och att allt går bra. Jag kommer nog att resa med Dej i mina tankar. Ge Pumba en kram inför hans resa.
Hälsa Vince. Puss och kram mamma.

It will a bed for You to sleep in! hihi....You often do what You decide to so You are right. I wish You the best trip. I will think i am going with You. Give Pumba a hug, to get at god trip.
Say hey to Vince. Puss o Kram mamman