Thursday, February 07, 2008

uh oh ! Trouble !!

Just talked to the hauler which is going to ship my horse Pumba to Seattle. He said that due to the storms up in the NW corner they will have to wait for a while before taking off... I guess weather will decide when that is. I am bummed. I really wanted to be there to load my horse. Phil will call me on Monday 2/11 and let me know about expected leave date.

----------------------

Pratade just med hast transportoren som ska skjutsa min hast Pumba till Seattle. Han sa att pga stormen som regerar uppe i Nord vastra hornet av US sa maste dom vanta en stund innan dom kan hamta honom och skjutsa ivag. Jag antar att vadret bestammer nar det blir. Jag ar bekymmrad. Jag ville verkligen vara dar nar dom lastade pa min hast. Phil kommer att ringa mej pa Mandag 2/11 och ge mej en updatering av datumet som dom forvantar sej att aka.

1 comment:

mamma said...

Ja, attans oxå. Huvudsaken är att de är rädda om Pumba och skjutsar honom säkert.
Jag håller tummen allt vad jag orkar.
Glädjen blir dessto större när Ni möts.
Puss mamman